People are strange...

Såg precis ett klipp från Ullared, serien. En kvinna frågar sin man "Vill du gifta dig med mig?" och får svaret "Va?".
Jag förstår mannen.
Vem friar till någon i tv?
Och vem friar till någon på Gekås?
People are strange...
Dessutom är folk som besöker mitt jobb konstiga. Dom borde köpa extrema mängder mat och glass, men av någon anledning vill dom inte äta.
Jag förstår inte detta.
Nu väntar, hur som helst, de så kallade "rekorddagarna". Lön, semester, ingen konkurrens från stranden.
Men på tal om stranden... Det är ett ställe jag skulle vilja besöka! En varm dag med sol, picnic, flickvän och bad.
Det är vad jag skulle behöva just nu.
Jag saknar sommaren.
Det här är inte sommar. :(
Snart får jag i alla fall krama på L. Snart är jag sambo. Jag gillar't!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0