This is my life

Ligger i soffan och försöker komma på om jag är hungrig eller trött eller både och, och vad jag i så fall skall göra åt saken.
Jag har med andra ord lite tråkigt och borde egentligen göra en hel massa olika saker, men väljer av någon outgrundlig anledning att istället se på CSI.
Idag har jag införskaffat trall till balkongen så nu kan man gå ut på den utan att förfrysa tårna mot betongen. Jag tog även en sväng om IKEA och fick med mig gardinstänger till vardagsrummet och nya påslakan. This is gonna be phresh!
Imorgon väntar avslutningsmiddag på skolan. Det skall bli trevligt. Därefter väntar en lördag i skolan då jag skall förbereda min presentation av kandidatarbetet. Snart är det över på riktigt!
Good, good, good :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0