Hot Chip turned into a Hot Mess...

Blev ju SÅÅÅÅÅ glad när jag hörde att Hot Chip skulle komma till Way Out West! Ända tills jag insåg att jag blandat ihop dom med låttiteln Hot Mess av Chromeo... Det är en sjukt bra låt, i remix av Riva Starr, btw! Låt dig inte avskräckas av att den är 12m13s lång. Den kommer igång riktigt bra efter det 3m46s långa introt! Sjukt bra! Och just det, Hot Chip är också bra!
Hot Chips mest kända(?) låt är nog den här
Jag gillar den i alla fall!
Och just det ja... Jag är tillbaka efter en så kallad "bloggpaus". Har läst att det kallas så. De flesta säger att de har haft en bloggpaus när de inte har uppdaterat bloggen på sådär en två, tre dagar. Dagar är inte min grej.
Är man tuff kör man på månader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0